جواب سوالات خود را اینجا پیدا می کنید.

شما می توانید به روشهای زیر از می دس کار خرید کنید.

۱. از طریق سایت می دس کار به آدرس : www.midaskare.ir

۲. از طریق اپلیکیشن می دس کار , فقط کافی است از طریق مستقیم از پایین سایت اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید یا بصورت غیر مستقیم از کافه باز یا اپ استور اقدام به دانلود و نصب نمایید.

۳. از طریق پیج اینستاگرم گالری صنایع دستی می دس کار

۴. از طریق شماره واتس اپ ۰۹۱۹۱۴۰۸۷۸۳ واحد فروش و پشتیبانی

 

۱. اول در بخش ناحیه کاربری کلیک کرده (ایکون آدمک) و در صفحه ورود از بخش کاربر جدید ؟ ثبت نام درسایت را کلیک کرده یک ایمیل معتبر و پسورد وارد کرده و دکمه ورود را کلیک کنید شما وارد سایت می شوید و سپس به بخش کاربری رفته و اطلاعات خود را تکمیل نموده و خرید کنید 

 

۱. در گام اول به سایت رفته و در صفحه اصلی سایت از گزینه های بازار و گوگل پلی لینک دانلود را گرفته و دانلود کنید بعد از دانلود فایل زیپ را باز کرده و اپ را با پسوند .apk نصب نمایید.

۲. در گام بعدی با اجرای اپلیکیشن شماره همراه خود را وارد کرده و پس از دریافت کد اس ام اس شده , کد را وارد کرده و تایید نمایید به همین سادگی شما در اپلیکیشن گالری می دس کار ثبت نام کردید.

۳. بعد از خرید در بخش اطلاعات کاربری نام , نام خانوادگی , تلفن تماس , کد پستی و آدرس را وارد نمایید.

۴. آدرس تحویل سفارش را بر روی نقشه مشخص کنید و ثبت موقعیت را کلیک کنید.

۵. ثبت اطلاعات و رفتن به مرحله بعد

۶. بعد از وارد کردن دقیق اطلاعات اگر کد تخفیف دارید می توانید با فعال کردن دکمه کد تخفیف دارم آن را وارد و اعمال نمایید.

۷. در صورتی که بازه زمان و روز مشخصی می خواهید بسته خریداری ارسال شود از گزینه زمان تحویل استفاده کنید.

۸. اگر یادداشت خاصی مد نظر دارید در بخش یادداشت درباره سفارش وارد کنید.

۹. پرداخت و تکمیل خرید

۱۰. بعد از تایید پرداخت توسط کارشناسان می دس کار برای شما یک ایمیل حاوی فاکتور تایید پرداخت محصول ارسال می شود.

 

با رفتن به بخش کاربری و استفاده از گزینه پیگیری سفارش می توانید با وارد کردن شماره فاکتور مشاهده کنید مرسوله شما در چه مرحله ای برای ارسال می باشد.

 

برای خرید از پیج اینستاگرم گالری اینترنتی صنایع دستی می دس کار به آدرس @midaskare در اینستاگرم بروید پیج را فالوو کنید و با انتخاب و ارسال کد محصول به دایرکت سفارش دهید و همکاران ما در اسرع وقت و بدون معطلی درخواست شما را ثبت و پس از واریز وجه به آدرس شما ارسال می کنند.

از طریق شماره واتس اپ ۰۹۱۹۱۴۰۸۷۸۳ و ۰۹۹۸۱۵۴۳۷۰۸ نیز می توانید سفارش خود را ثبت  و از همکاران ما در گالری اینترنتی می دس کار راهنمایی در مورد محصول و موجودی بگیرید.

 

در صورتی که بسته به دستتان رسید و محصول داخل آن شکستگی داشت در همان روز دریافت از محصول عکس گرفته به همراه بسته بندی و بخش آدرس روی جعبه برای پشتیبانی گالری اینترنتی می دس کار در واتس اپ ۰۹۱۹۱۴۰۸۷۸۳ ارسال فرمایید . پس از یک روز از دریافت هیچگونه مسئولیتی را گالری می دس کار نمی پذیرد. پس از تایید دوباره محصول با هزینه گالری می دس کار برای شما ارسال و در غیر این صورت مبلغ به حساب شما واریز می گردد.

با داشتن نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن و تجارت با خیالی آسوده از گالری اینترنتی می دس کار خرید کنید.

 

زمانی که شما در برگه یک محصول بودید و در زیر قیمت گزینه افزودن به سبد خرید وجود نداشت به این معنی می باشد که محصول مورد نظر در انبار موجود نیست و شما نمی توانید تا شارژ مجدد آن را خریداری نمایید.

 
 

هر زمان که در مورد محصولی سوالی داشتید با قرار گرفتن در برگه محصول و استفاده از گزینه سبز رنگ سمت چپ زیر قیمت می توانید در واتس اپ با پشتیبان محصول صحبت کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم کمتر از ۵ دقیقه پاسخگوی شما باشیم. پس اگر برایتان سوالی در مورد محصول مورد نظرتان پیش آمد به ما اطمینان کنید و سوالتان را مطرح نمایید .